{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

😪

دیدگاه ها (۰)

سر خوشگل شدن آخرتمون رو به باد ندیم! 😓

هعی 😔💔🥀🥺

😂😂😂 بچه حرف گوش کنی نبودی وگرنه الان که پولای بابات تموم شده میتونستی کاسبی کنی انقدر هم سوتی ندی و مسخره بازی نکنی 😂😂😂

تبعیض و تناقض در زندگی کردن ?

لعنت بر دشمنان داخلیه ملت ایران کپشن رو خوب مطالعه کنید پشت ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط