{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یکم خراب کردم شرمنده 😅

یکم خراب کردم شرمنده 😅
صدای قشنگی ندارم ...
دیدگاه ها (۱۴)

هعییی

دوستمم این آهنگه رو خوند ...خدایی قشنگه

؟ چرا من باید تو جرعت و حقیقت ببازم و اینو سنجاق کنم ؟😂

اینم ادیتم از جیمین..این یکی رو خراب کردم یکم

یکم قشنگی ببینیم :)

یکم قشنگی ببینیم🤌🥺👌🏻

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط