{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کاش‌یکی‌بلدم‌بود:)

کاش‌یکی‌بلدم‌بود:)
دیدگاه ها (۲)

:)

"یجا خوندم فراموش کردن کسی که دوسش داری مثل به یاد آوردن کسی...

ولی من گربههه دلم میخواد ✨🙂

درسته ما پایان قشنگی نداشتیم،اما داستان قشنگی داشتیم؛و همین ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط