{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آخه چندتا یدونه دارم

من دل ندارم
انگاری به تو گیره کارم
مگه من توو دنیا
آخه چندتا یدونه دارم
▫️
دیدگاه ها (۲)

که ما راه بیوفتیم مردم رو راضی کنیم

با دوستانش بيرون است گوشیش زنگ میخورد ،سایلنتش میکند و با اخ...

بعضیا دلشون به یه شب بخیر ساده خوشه

دیوونه ی دوست داشتنی

جزتو کسیو نیستم آخه مگه دنیا یدونه از تو بیشتر داره...🌙

مگه چی داره که من ندارم اخه قربونت برم همه دارو ندارم

هعی زندگی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط