{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واسم سواله چرا کسی از این شاهکار حرفی نمیزنه

واسم سواله چرا کسی از این شاهکار حرفی نمیزنه
دیدگاه ها (۵)

کسی اسم کارتونش و یادشه؟

شاهکار..

مادران....

حس این که دوستان یه خبر ازم نمیگیرن *می گفتن فراموشت نمیکنیم...

برام سواله ؟ که چرا این پخلوی ها این قد احمق هستن

این شاهکار🛐>>>>

کپشن مهمممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط