{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خیلی باید صبر کرد 😭💔⁦(⁠。⁠ノ⁠ω⁠\⁠。⁠)⁩

خیلی باید صبر کرد 😭💔⁦(⁠。⁠ノ⁠ω⁠\⁠。⁠)⁩
دیدگاه ها (۳)

😭😭💔

دارین چکار میکنین ؟آرمیییییییی چرا دست به کار نمیشی یالااااا...

خیلی دلم برا اعضا تنگههههه 😭😭😭😭💔💔💔💔

با تمام وجودم ❤️‍🩹🖇️🔗

♪ \\(^ω^\\ ) (⁄ ⁄•⁄ω⁄•⁄ ⁄) (ノ◕ヮ◕)ノ*.✧

(ノ≧∇≦)ノ ミ ┻━┻ (╯°口°)╯︵ ┻━┻ (┛◉Д◉)┛彡┻━┻ ┗(•ˇ_ˇ•)―→ ┗(•ˇ_ˇ•)―→...

(*ゝω・)ノ#انباکس #لبوبو #نومی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط