{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

واقعا دیگه کم آوردم نه میشه تنها موند نه می تونم با کسی

واقعا دیگه کم آوردم نه میشه تنها موند نه می تونم با کسی دیگه باشم 😔😔
دیدگاه ها (۱)

بچه ها دگه نمی تونم زیاد حاضر باشم چون مامانم میخواد ویسگون ...

👁👄👁دیگه کپشن کم اوردم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط