{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه برگرده🥲 من کسی ندارم که بخواد برگرده

اگه برگرده🥲 من کسی ندارم که بخواد برگرده
دیدگاه ها (۲)

مثلا شهرک نظامیه🤣اخری نارنجک بود

منم اینجارو میخوام

من تیرم اما همه هستم بجز مهر اسفند و اذر 🥲

اگه خدا بخواد

شما اگه برگرده بهش چی میگین؟

♦️اگر شاهزاده بخواد برگرده شب کجا میمونه؟افزایش اقدامات امنی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط