{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تویی و بس

دیدگاه ها (۰)

تقدیم به خوشدلم بمونی برام

تو نرووووو....

صدا رو زیاد کن چشمهایت رو ببند و گوش کن

بچه ها راستیتش این شعر رو خودم واسه عشقم گفتم

.تویی دوست، تویی عشق، تویی همه چیز من:)🫀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط