{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

غصه نشدن هارو نخورید هرچی نشدخیریته

غصه نشدن هارو نخورید هرچی نشدخیریته
دیدگاه ها (۱۸)

افسوس که نامه جوانی طی شد...

وقتی وسیله نامناسب باشه میشه این،بعضی از دوستیها ورابطه ها ه...

همه همینیم والا پس الکی غصه نخورید روز خوب توام میاد حالت خ...

کامنتا رو بترکونید

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط