{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

هیچ کاری نمیتونم بکنم 🥹

هیچ کاری نمیتونم بکنم 🥹
دیدگاه ها (۰)

تا خرخره دلتنگتم، ولی چون این دلتنگی دوطرفه نیست کاری نمیتون...

دوستان میخوام پارت بعدی رو بنویسم دو نفر برای شیپ گفتن یکی م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط