{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فراموش نمیکنم

فراموش نمیکنم
دیدگاه ها (۱)

خنده لثه ایش زیادی اوکیه

میگم به باباش رفته

این صحنه خیلی زیبا و قشنگه اشکم

اخـ منـ قربونـ اینـ بشم منـ فدایـ اونـ خندت بایستاتونـ کیهـ؟

من هچوقت فراموش نمیکنم

هیچوقت فراموش نمیکنم.#لحظه_ی_گرگ_و_میش

هیچ وقت فراموش نمیکنم...👣🙃

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط