{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ولی بیاین درک کنیم که نباید به سلیقه های مختلف بی احترامی

ولی بیاین درک کنیم که نباید به سلیقه های مختلف بی احترامی کنیم.
به شخصه ارمی نیستم ولی یه حمایت کوچولو که عیبی نداره
دیدگاه ها (۶)

ماه>>>

وای کمک میخوام سناریو بنویسم ایده که نداره هیچبلدم نیستم نمی...

یه بار دیگه باید از این رفیقمون تشکر کنیم بابت حمایت های زیا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط