{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

فکر کردن انتحاریه وای خدا 😂😂😂

فکر کردن انتحاریه وای خدا 😂😂😂
دیدگاه ها (۰)

خر آپشن دار شد ایرانخورو و ساپیا هنو درجا میزنن 😐💔

خبر اومده هنوزم موفق نشدن از اونجا بیرون بیان 😂😂

حقی درد ناک 😂😂💔

لفظ بازی 🖒🖒😂😂

سخن بزرگان 😎فکر کنم با این روال تتلو خدا میشه خیلی بهش ظلم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط