{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#رفیق _#دلتنگي

دیدگاه ها (۰)

🙈🙈

شبهاي چابهار....🫶😍👌

#تزریق پکسل _#پرستاری🩸✌️👩🏻‍⚕️💉🫶

#متعهد ب شغل _هر چی در مورد پرستاری بگم بازم جملات کم میارم ...

زندگی قشنگه اگه باتو باشه. مرگ قشنگه اگه براي توباشه. دلتنگي...

اگه زمین خوردی بلندت میکنم..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط