{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کسی رو ندارم احوالمو بپرسه مگرخودم بپرسم ک بد اوبپرسه💔💔💔💔

کسی رو ندارم احوالمو بپرسه مگرخودم بپرسم ک بد اوبپرسه💔💔💔💔💔💔💔💔😢😢
دیدگاه ها (۰)

دلتنگتم

مخصوص تو عزیزم

عه بد شد ک

من ک ندارم..هعی

منی ک هیچکس رو ندارم پشتم باشه ؛ ب تو پناه آورده زندگیم.. و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط