{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وطن بسوزد و من در خروش و جوش نباشم؟!  

وطن بسوزد و من در خروش و جوش نباشم؟!  
خدا کند که بمیرم وطن‌فروش نباشم! 
 
خدا کند که بیافتد سرم به دامن میهن 
ولی به وقت خطر بار روی دوش نباشم 
 
مگر نه ریشه ما می‌رسد به شوکت دریا؟ 
چرا بمانم و چون موج در خروش نباشم؟! 
 
چو مرگ می‌برد آخر به هر طریق تنم را 
چرا چرا چو شهیدان لاله‌پوش نباشم؟ 
 
منیم جانیم سنه قوربان ده آی گوزل ایران! 
به غیر از این چه بگویم اگر خموش نباشم؟!
دیدگاه ها (۱)

سلام و خداقوت راجب این تصویر میخوام بگم که من یکبار قبلا در ...

ایران

ناموس را به بیگانه نمی‌سپارند، وطن را هم.فرق وطن‌دوست و وطن‌...

اینجا ایرانه......

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط