{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بنده کلا از ویس گوین رفته بودم و قراره دوباره برم

بنده کلا از ویس گوین رفته بودم و قراره دوباره برم
اومدم فقط یه سری به دوستام بزنم
ماشالله خیلیا رفتن از ویس گوین
دیدگاه ها (۱)

آری آریدرود بر همتوناومدم یه سری بزنمو برم دوباره بای👋🏻

چرا ویس کیفیت عکس ها و اوسی ها رو انفدر بد میکنهه کلا یه سری...

بچه ها من کلا میخوام از ویس برم میگم اگه دوس داشتید یه یادگا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط