{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

دلبر شما چی لاشی بود😂😂

دلبر شما چی لاشی بود😂😂
دیدگاه ها (۶)

لعنت به هرچی دختره بگو بهش باد،😂😂

نمی‌دونم چم شده،،ایا شما میدونید

دلها خواهم شکست،،

تا بوده همین بوده ،،

چی شده دلبر چیزی نمیگی؟

چی بگم والا خیلی به هم میان کاشکی لیلیث لاشی بازی در نمیاورد...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط