{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

یه دلیل بیارین که انیمیشن رو نباید دوبله دید😁😁😁

یه دلیل بیارین که انیمیشن رو نباید دوبله دید😁😁😁
#طنز_#خنده
دیدگاه ها (۱۱۸)

من خطاب به رفیق صمیمیم...

حق انتخاب؟😂😂😂

بیایید بگین که من تنها نیستم😁#طنز_#خنده

یکم زیبایی ببینیم😍

یادتونه یه انیمیشن کوتاه کشیده بودم 😁خب الان دوبله اش هم کرد...

درمورد ی شخصیت خیلی توپ این انیمیشن(مارمولک)میخام یکم فعالی...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط