{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نه با کسی بحث کن

نه با کسی بحث کن
دیدگاه ها (۰)

اگه ماه تولد سگ بود چه نژادی میشد

مهر ابان

منو برگردونید به این آب و هوا

نه با کسی بحث کن، نه از کسی انتقاد کن.هرکی هرچی گفت، بگو حق ...

نه با کسی بحث کن نه از کسی انتقاد کن هر که هر چه گفت بگو بله...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط