{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

لا به لای دلواپسی هایت

لا به لای دلواپسی هایت
کمی هم زندگی را نفس بکش...
دیدگاه ها (۰)

آدما نمیان که بمونن،اونا میان که بهت برسن و ازت بگذرن.

شبتون بخیر 🌹🌹🌹فقط چشــم هایت را ببندو نفس بکش . . .لمس نفس ه...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط