{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شوگا

داره
میره سربازی:)
هنوز 24 ساعت از کنسرت نگذشته
یعنی الان من چطور زندگی کنم؟
دیدگاه ها (۱۰۹)

.....حیحی بای

جدی

واسه منی کهحوصله ی یک روتو ندارم دورویی نکن...!

همه ی آدم هاشیطانی در قالب فرشته هستندتازه بیدار شدم 😶

استری کیدز

سناریو BTS >>>> موضوع : ☆ وقتی اونا نمیدونن تو خواننده‌ای و ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط