{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعد از مهربونی حرف میزنی؟؟

بعد از مهربونی حرف میزنی؟؟
دیدگاه ها (۷)

دلم میخواددددددد😔😭

مریضی درمان شو!بی ادبی؟؟ ادب شو!

شخصیتم رو با برخوردم یکی ندون!

یکی از چیزاییه که عاشقشم.

بی ادب چرا حرف بد میزنی 🗿🌷

سوال پست:با خودت حرف میزنی؟جواب خودم:اره خیلی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط