{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

#لایک_بازنشر_یادتون_نره ❤

#لایک_بازنشر_یادتون_نره
@negarii79
کم دوست داشتن را
‏بلد نیستم.
‏تمام زخم‌های من
‏از دوست‌ داشتن‌های‌ زیاد من است...!
دیدگاه ها (۱۸)

#لایک_بازنشر_یادتون_نره ❤@negarii79 ...

#لایک_بازنشر_یادتون_نره ❤@negarii79 ...

#لایک_بازنشر_یادتون_نره ❤@negarii79 ...

#لایک_بازنشر_یادتون_نره ❤@negarii79 ...

کم دوست داشتن را بلد نیستمتمام زخم‌های من،از دوست‌ داشتن‌های...

ادیت خودم چطوره ؟ البته بگم انگیلیسی زیاد بلد نیستم 🫠❤️

زیاد با اینشات کار نکردم به همین دلیل زیاد بلد نیستم دوربین ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط