{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای دنیا لعنتی تف به تو دنیا

💔💔💔💔💔💔💔💔
دیدگاه ها (۳)

فقط چشات سگ داره

والا 😔😔😔

ای بابا تف تو ریا*اونایی که باید حس بگیرن اعضان نه ما*

ای تف تو این ویسگون نمیتونم برای عنوان چیزه یه ایموجی بزارم ...

ما درگیر و تو صف بانکیم که پولامون نمیدن یا تو صف نذری

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط