{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

حتی تام بعد مرگ جری افسردگس گرفتو ناراحت شد💔🥲

دیدگاه ها (۱)

ولییی این سکانس خیلی بد غمگین بود 🥲

ولی دلم میخواد اینو تجربه کنم:)

منحرف نباشیم البته یکی نیست به خودم بگع🥲

انگار به قلبم لیدوکایین تزریق کردن که اینقدر بی حسم..!:)

تام و جری

میناتوتام و جری

تام و جری عالی مینوازد

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط