{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

وایییی خداااا کاش لایو اکشن مثل هوش مصنوعی شبیه بووودد

صدای شکستن قلب ماکیا رو شنیدم اونجایی که اریل به ماکیا گفت م...

وایییی خدااا پارهه

کسی از فصل دومش خبر داره? میاد دیکه ایشالا???

کسایی که این انیمه رو دیدن جالب بود یا نه?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط