{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تبارک الله احسن الخالقین(طوطی شیشه ای )

🙏🏽❤️👈👏👏👏👏👏👏👏👏
دیدگاه ها (۴)

شغلتون چیه؟😂😂😂😂😂❤️🙏🏽👉

🙏🏽❤️👈😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🙏🏽❤️👈😂😂😂😂😂😂😂😂😂

🙏🏽❤️👈😂😂😂😂😂😂😂😂😂

فتبارک الله احسن الخالقین😍🥰

اینجاست که باید به خداگفت ،، (فتبارک الله احسن الخالقین )

خدا قربونش برم انقدر کامل آفریده منو هیچ نیمه گمشده ای ندارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط