{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انگار نیمه از من نیستو..

دیدگاه ها (۰)

نه نرو واسه رفتن زوده..

مات نگاش..

:(

یخ زدم هرچی باهات حرف زدم..

انگار نیمه ای از من نیستو....<>

انگار نیمه ای از من نیستو...

انگار نیمه ای من نیس تو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط