{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چه آرامشی داره این موقع تو جنگل با ماشین تنها بری..:)

چه آرامشی داره این موقع تو جنگل با ماشین تنها بری..:)
دیدگاه ها (۳)

جیمینیییی کیوت☺️❤️

آرامشی که صدای پیانو بهم میده>>>

برقِ تو چشماش...

واییی خداا قلبمم🥲❤️

ارامشی که این اهنگ داره .... >>>>>

عجب ارامشی داره

ای جانم ارامشی داره صداش

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط