{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

بعضی اوقات حتی گریه کردنم ارومت نمیکنه،

بعضی اوقات حتی گریه کردنم ارومت نمیکنه،
‌فقط نیاز داری تو سکوت خودتو بکشی.....
دیدگاه ها (۰)

نه بیمارم...نه خوشحالم.....نه از حالم؛ خبر دارم..گهی با دل.....

شد شد نشد تا ابد دلتنگت میمونم،،،💔💔

دلم برات تنگ شده لعنتی💔😭🥀

ای فلک آسودگی در سرنوشت ما نبود:)

اگر مشکل داری میتونی خودتو بکشی(:

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط