{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

شرمنده بچها کپ کاتم خراب بود با یه آپ کسشعر ادیت زدم

شرمنده بچها کپ کاتم خراب بود با یه آپ کسشعر ادیت زدم
دیدگاه ها (۲)

چه صحنه ایی رو شکار کردم

کسی اسم اینو بلده؟؟

به یک عدد دوست نیاز دارم کسی هست؟

یه رفیق نی که شمارمونو بدیم بهم؟

ادتی/ادیت بلو لاک/ناگی/ایساگی/قفل ابی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط