{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

مشکلات انقد زیاد شده که نمیدونم برای کدومش گریه کنم هرچند

مشکلات انقد زیاد شده که نمیدونم برای کدومش گریه کنم هرچند گریه ام فایده ای نداره....!
دیدگاه ها (۱)

مود من:تو آدمی یا فرشته؟😃✨️

.

دیگه شنیدن فایده نداره ،باید تزریقش کنم🎀

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط