{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اگه قرار باشه توی بازی ایگنور کردن یکی ببره اون منم دارلی

اگه قرار باشه توی بازی ایگنور کردن یکی ببره اون منم دارلینگ.
دیدگاه ها (۱)

تو مانند نسیم بهاری ارامش اوری!:)

فراموش کردن ادما خیلی سخته...

حسرت داشتن یه ادم واقعا خیلی درد اوره!

ما سال‌ها اندوه را بر دوش کشیدیمو صبح طلوع نکرد.

اگه زنی ترسناک‌تر از زینب وجود داشته باشه، اون فادیمه‌ست؛ هم...

اگه قرار باشه وارد دنیای (#سایه_های_میان_ما) و (#تاریکی_میان...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط