{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

طنز و سرگرمی ll.sang_del.ll 45308533

دیدگاه ها (۲)

من که میدونم نصف بیشترتون کپی مهدی هستید

تابحال از نزدیک خفاش دیده بودید؟خیلی خوبه ، از قیافش خوشم می...

باور کنم واقعیه 🤔

خیلی از اتفاقات چون طبق میل ما نیست اسمش رو مشکل میذاریم خب ...

عه من وسط عروسییی

چالش: اسکن بشی باختی

امتحان کن 😂#طنز #کلیپ_طنز #طنزینه #طنز_شاد_خنده_دار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط