{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

به همین راحتی منو میشناسی.

دیدگاه ها (۸)

ولی داستایفسکی.....‌‌

نه من گریه نمی کنم...)؛

کسی که اینجوری نگاش میکنی رو تگ کن.

من ساعت ۵ صبح:

یعنی تو زندگی بعدی منو میشناسی؟!🥺#هیونلیکس #استری_کیدز

من شخصیت های مختلفی برای افراد متفاوت دارم،هیچوقت فک نکن منو...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط