{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

اینم یه پست دیگه چون امشب دیگه پست نمیزارم خارج از شهر می

اینم یه پست دیگه چون امشب دیگه پست نمیزارم خارج از شهر میرم نت نمیگیره
دیدگاه ها (۱)

اینم پست جدید واسه شما

از اسمر پست قبل دیگه نمیزارم چون لایک نمیکنید

اینم پست جدید اگه امشب پست نزاشتم فردا میزارم

اینم پست جدید

بابامو نمیخورم...چون اگه بخورم دیگه کسی واسم نت نمیگیره 🤣

آقا دارم یه آرت جدید میکشم،قول میدید حمایتم کنید؟اگه حمایت ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط