{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

سخنی ندارم والا...پس سکوت👍🏻✨️

سخنی ندارم والا...پس سکوت👍🏻✨️
دیدگاه ها (۲)

درخواستی از باجیدو پست بعدی هم از باجی هست

خب‌من باز باجی دیدم افسرده شدم🐈👍🏻......

دنکی=زنیتسو🐈👍🏻...نمیدونم از تو کجام در اوردم ولی خب

درخواستی از دنکیدو پست بعدی هم از دنکی هست

سخنی؟ نه والا

سخنی ندارم..

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط