{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

کمتر کسی این جمله رو درک میکنه..

کمتر کسی این جمله رو درک میکنه..
دیدگاه ها (۴)

🎀🎀✨✨

اگه جمهوری اسلامی وجود نداشت..اگه تو ایران به دنیا نیومده بو...

🤣🤣🤣🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️🤦🏻‍♀️

عاححح یسسس

حجم مصیبت و فقدان شهید رییسی رو با این جمله میشه درک کرد

☘حجم مصیبت و فقدان شهید رییسی رو با این جمله میشه درک کرد🌤#ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط