{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

it's okay if you forget me...🙂🤍

it's okay if you forget me...🙂🤍
دیدگاه ها (۲)

🖤🙂

cause I would die for you...:))

who says?!🙂🔥

🅗︎🅐︎🅟︎🅟︎🅨︎ Ⓝ︎Ⓔ︎Ⓦ︎ 🅨︎🅔︎🅐︎🅡︎ ‌ ⍟2022⍟

متنفرم از اینکه کسی دستمو بگیره ...But if it's you, it's oka...

It's okay baby

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط