{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

ای وای😧🥺

ای وای😧🥺
سعیدم رو نصف کردین🥺
اون ویس داخل تلگرام...😂😂😂
دیدگاه ها (۴)

کاش کنار هم می‌نشستم و میدیدیم

😂اگه میگید نه دلیل بیارید😂

New editادیت خودمه

❌کپشن مهم❌New editکپی فقط برای اون فن سعید والکور که خودش می...

بعد از 60 روز بن اومدم

ریل ترین رزی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط