{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

انتظار تغییر از آدما رو نداشته باش

انتظار تغییر از آدما رو نداشته باش
دیدگاه ها (۰)

از همون بچگی تنها بودم

زندگیه دیگه..!

میگفت ادما رو منتظر نذارید ،هیچکس بعد از یه انتظار طولانی او...

ذات ادما تغییر نمیکنه..👌🏻🎬مرداب★

ادما هیچوقت تغییر نمیکنن...#تیکتاک#ویسگون#اینستا#اکسپلور#یوت...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط