{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تو اگه بیل زنی باغچه خودتا بیل بزن..!

دیدگاه ها (۰)

منم به این اقتصاد اعتراض دارم ولی به این مدل اعتراض هم انتقاد دارم...

سوء مدیریت در مسائل اقتصادی و فساد برخی مسئولین و آقازاده‌هاشون قابل انکار نیست ولی از نقشه‌ی دشمن هم نباید غافل شد

🔺 مداحی و روایت قهرمانه حاج مهدی رسولی از جهاد تبیین حضرت زینب (س) در جنگ روایت ها بعد از شهادت برادر

وقتی غبار فتنه نشست...

‼️رئیس جمهور حمالتو که به این خوبی بیل زنی بیا باغچه خودتو ب...

دیگه خودتا زشت خطاب نکنیااا ولا بیلینگام میاد تو خوابت🗿🎀

زدی دوباره بزن بزن که خوب می زنی#بزن#ایران#ایران #ذولفقار

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط