{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

نظرت راجب مانستر? ندیدمش ولی بنظر شما ارزش دیدن داره?

وایییی خداااا کاش لایو اکشن مثل هوش مصنوعی شبیه بووودد

کسی از فصل دومش خبر داره? میاد دیکه ایشالا???

فیلمش خدایی خداست خیلی خوبه <از اینجا به بعد متن اسپویل از ف...

کسایی که این انیمه رو دیدن جالب بود یا نه?

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط