{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

جمله ای که باید هممون حسرتش رو بخوریم:

جمله ای که باید هممون حسرتش رو بخوریم:
دیدگاه ها (۱۴)

خدایا منو هویج کننننننننننننن

وقتی مردم اینجوری میام دیدن کسایی که دوسشون دارم:)

من همیشه مشکل بودم:

یکی لطفا بنگ چان منو بده برم

ولی تا آخر حسرتش رو دلم میمونه:)•○●

همه حسرتش رو بخورند #بر_من_بتاب #برمن_بتاب #چینی #کره#کلیپ_چ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط