{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

چیزی نمیشه گفت اصن چیزی برام نمونده بگم از بس ژذابع این ژ

چیزی نمیشه گفت اصن چیزی برام نمونده بگم از بس ژذابع این ژذاب ":)
دیدگاه ها (۱)

عرر کیا ع این خاهرا دارن مح خواهرم کلاس دومع ول همه چیزو درب...

اوک ول سسماستو دیگه زیادی سمی عه 😐😂

چرا واقعا هر حرفی مزنی بد برداشت مکنن؟ ":) هعی مرگ بیا منو ب...

هعیخوداااااا فق صدا دخترع چ نازع🌚🍄#سو_حق#حق#حق_تا_خود_صبح

اصن نمیشه بگم از یکیشون بدم میاد همشون خوبن

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط