{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

خب وقتی این صدارو نده یعنی تموم نشده و حیف میشه بندازیمش

خب وقتی این صدارو نده یعنی تموم نشده و حیف میشه بندازیمش دور😕😕😂😂😂😂
دیدگاه ها (۳)

البته قوربونت نرم درسته

نطق شهدا بعد از شهید شدن باز میشه مهم اینه ما بشنویم این صدا...

وقتی میگم اگه خدا بخواد میشهیعنی این...

تو ام عاشقمی مگه نیستی !!نیستم هستی!دیگه نیستمیعنی چی دیگه ن...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط