{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

تنهای افسردگی میگیریااااااا

تنهای افسردگی میگیریااااااا
من وقتی تنهام:😑😂
دیدگاه ها (۳)

خیلی بد میزنم 😎

خیلی بدهههههه😭😭😭

والا بخدا

دو ساعته تو حموم چیکار میکنی 😂😂

تنهای تنهام!

من افسردگی بگیرم .؟ من تنهام ؟ من خودمو دارم ..هر چقدر بلدین...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط