{% if state.amp %} {% else %} {% endif %}

آه زدنت...

دیدگاه ها (۱)

هیچ کسی به اندازه من به این نظام اهانت نکرد...

اما اینو یادت باشه رفیق...

یه عاشورای متفاوت...

ما بی تو خسته ایم...

منم میام کنارتون کف خیابون...

#یاحسین#رهبر_شهید

روضه جدمو بخون کف خیابون...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط